عشـــــــــــــــق واقعـــــــــــــی

بهزادی

 

من اسمم بهزاد 22 سالمه  بچه تبریزم ، فوق العاده شیطون و بازیگوش ، مهربون و احساساتی ، دانشجو رشته حسابداری هستم

این وبلاگو تازه تاسیس کردم برای پیدا کردن دوستای گل که من و تنها نزارن با پیام های خودشون خوشحالم کنن و یاری کنن



نظرات شما عزیزان:

عطرین1
ساعت18:19---13 فروردين 1391
سلام داداشی جونم وب جالبی داری آرزوی موفقیت براتون دارم از خدایی منان عزیز دلها خدا یارت داداشی جونم لینگت کردم تو وبم

يه نفر
ساعت19:06---12 فروردين 1391
جنبه نداشتي نظرمو تاييد كني نه!؟؟؟
پاسخ: تو کی هستی ؟ حرف حسابت؟


پروین
ساعت17:31---12 فروردين 1391
بعضی ها یار نیستند , بارند .... !!

وقتی می روند , انسان سبك میشود.....!!


پروین
ساعت17:30---12 فروردين 1391
سلام بهزادجان
سال نو مبارک
مرسی که بهم سرزدی
وبت قشنگه
.
.
بازم منتظرحضورگرمت هستم دوست گلم


نگین
ساعت16:46---12 فروردين 1391
سلام دوست عزیز وبلاگت عالیه
بازم بهم سر بزن منتظرم


MaHsa
ساعت20:56---11 فروردين 1391


… ……… … … … $ ★
$… … …… … .$… $
$$… … … … $… … $
$$$… … … $ … … …$
$$$$… … $ … … … …$
$$$$$… $ … … … … …$ ★
$$$$$$$$$$$$$$$……… $…$…$…$… $ ★
$$$$$$$$$$$$$$ … … … … …… … $
$$$$$$$$$$$$$… … …… … ………$
$$$$$$$$$$$$… … … … ……… $
$$$$$$$$$$$… … … … … …$
$$$$$$$$$$… … … …… …$ ★
$$$$$$$$$$$… … … … … .$
$$$$$$$$$$$$… … … …… … $
$$$$$$$$$$$$$……… … …… … $
$$$$$$$$$$$$$$ … … … … … … $
$$$$$$$$$$$$$$$………$…$…$…$…$ ★
$$$$$…$… … … … … $ ★
$$$$… …$… … … … $
$$$… … …$… … … $
$$… … … …$… … $
$… … … … …$… $
… … …… … … $ ★
ميســ ـــى از اينـ ــكه سـ ــر زدى بــ ـهزاد جـــــوون...
وبــ ــلاگ تو هـ ــم قش ـــنگه..
راسـ ــتى به اين وبلــآگ هامــم سرى بزن...
www.happilygirl.loxblog.com
www.allstar-girl.loxblog.com
www.2-princess.loxblog.com


ارام
ساعت10:42---11 فروردين 1391
سلام بهزاد جون وبلاگت خیلی خوشمله ممنون که بهم سر زدی موفق باشی بازم بهم سر بزن داداشی گلممم و اگه با تبادل لینک موافقی منو با ادرس وبلاگم و عنوان بی صدا فریاد کن لینک کن و بگو با چه اسمی لینکت کنم مییییسیییی

giti
ساعت9:29---11 فروردين 1391
راستی داداش بهزاد من ازت 12روز بزرگترم ولی بزرگ و کوچیکی نداره خودمونو عشق است

giti
ساعت9:24---11 فروردين 1391
چاکر داداش بهزاد گلم میسی داداشی

BORNA
ساعت23:02---10 فروردين 1391
سلام وبلاگ خیلی باهالی داری میخواستم چند تا از مطالبتو دزدی کنم گفتم نه دلم نمیاد چون واقعا مطالبت باحال بود چرا من اینقدر تنبلید به پیوند ها برید آدرس و عنوان من رو بنویید بعد بیا به وب من تو قسمت تبادل لین آدرسو عنوان خودتو بذار الان که تبادل تموم شد یعنی همه ی کار ها رو خدم کردم ولی اینقدر تنبل نباش

مهران
ساعت22:37---10 فروردين 1391
سلام
وبت خوبه
خوشحال میشم به منم سر بزنی


شاهین
ساعت22:31---10 فروردين 1391
بهزاد لینکیدمت.
منو به اسم گالری عکس جاستین وسلنا بلینک.
دمت گرم.


قــ لــ م خــ يــ س
ساعت18:32---10 فروردين 1391
behzad emroz hamash up kon

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 10 فروردين 1391برچسب:,ساعت 16:57 توسط بهزاد| |


Power By: LoxBlog.Com